Ośrodek Enterprise Europe Network przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego po raz kolejny jest współorganizatorem giełdy kooperacyjnej B2B Future Match 2018, która odbędzie się podczas międzynarodowych targów CeBIT 2018, w dniach 12-15 czerwca 2018r. w Hanowerze w Niemczech.

CZYM JEST CeBIT i FUTURE MATCH
Targi CeBIT to jedne z najstarszych i zarazem największych międzynarodowych targów informatycznych oprogramowania, sprzętu komputerowego i nowych technologii organizowanych na Starym Kontynencie. Odbywające się od 1986 roku targi, zlokalizowane w Hanowerze, niezmiennie przyciągają setki tysięcy odwiedzających z całego świata, przedstawicieli świata biznesu i nowoczesnych technologii. Jest to świetna okazja by spotkać się w jednym miejscu i nawiązać bezpośrednie kontakty z wieloma zagranicznymi partnerami, kontrahentami, klientami.
Giełda kooperacyjna Future Match to seria następujących po sobie, krótkich spotkań biznesowych, tzw. „szybkich randek dla biznesu”. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na udział w spotkaniach, jeszcze przed wyjazdem będzie wiedział z kim i w jakim celu się spotyka. Pozwoli to na szybki i bardzo efektywny networking z zagranicznymi podmiotami wstępnie zainteresowanymi współpracą.

REJESTRACJA KROK PO KROKU
Już 15 lutego zostanie uruchomiony proces rejestracji firm – poniżej prezentujemy jak to działa w praktyce:
1. Zainteresowana firma w formularzu rejestracyjnym określa profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, którą chciałaby nawiązać.
2. Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie internetowej giełdy.
3. Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy.
4. W dniach 12-15 czerwca 2018 r. na stoisku D18 na 16. hali wystawienniczej, przy ponumerowanych stolikach, odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych 30-minutowych, indywidualnych spotkań.

KOSZTY
Udział w giełdzie kooperacyjnej Future Match 2018 wyniesie to koszt 110 Euro (plus 19% VAT), opłata zawiera:
– rejestrację firmy i wpisanie do katalogu uczestników giełdy,
– bilet wstępu na targi dla przedstawiciela zarejestrowanej firmy.
Uwaga! W przypadku rejestracji na giełdę kooperacyjną i nie wzięcia w niej udziału lub wzięcia udziału, ale nie umówienia żadnych spotkań nie można ubiegać się o zwrot opłaty rejestracyjnej.Każda firma, niezależnie od reprezentowanej branży, zainteresowana zakupem usług IT od uczestników giełdy kooperacyjnej może wziąć udział w wydarzeniu bezpłatnie – jej przedstawiciel, po weryfikacji
i akceptacji profilu, otrzyma wejściówki uprawniające nie tylko do rozmów z potencjalnymi kontrahentami, ale również do wstępu na wszystkie hale wystawiennicze.
Transport i zakwaterowanie w trakcie trwania giełdy uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

HARMONOGRAM REJESTRACJI
– Rejestracja uczestników i profilu trwa od 15 lutego do 3 czerwca 2018 r.
– Wybór partnerów do spotkań trwa od 1 maja do 4 czerwca 2018 r.
– Giełda kooperacyjna odbędzie się w dniach 12-15 czerwca 2018 r.
! Oficjalnym językiem spotkań będzie język angielski.
Wszystkie informacje dotyczące giełdy kooperacyjnej znajdą Państwo również na stronie samego wydarzenia, pod adresem: https://futurematch2018.b2match.io

KONTAKT
Jeżeli są Państwo zainteresowani udziałem w giełdzie kooperacyjnej prosimy o bezpośredni kontakt, przedstawimy wszystkie szczegóły.
Łukasz Sakowski, sakowski@pfrr.pl, kom: +48 696 302 706
Karolina Oblacewicz, oblacewicz@pfrr.pl, tel.: +48 85 740 86 90