W ramach Hub of Talents 2 startup rozwija projekt „hugnluv” to innowacyjna marka zabawek wraz z platformą online, która umożliwia rodzicom dostęp do dopasowanych do wieku dziecka nowych lub używanych zabawek w bardzo atrakcyjnej cenie miesięcznej subskrypcji i w pakiecie dostosowanym do ich potrzeb i oczekiwań.

W ramach miesięcznej subskrypcji Klient otrzymuje do 5 nowych lub używanych zabawek z katalogu przedmiotów. Może korzystać z nich dopóki trwa jego subskrypcja lub krócej, bowiem raz w miesiącu ma prawo do wymiany dowolnej liczby zabawek. Klient może wysłać do „hugnluv” własne zabawki, aby wymienić je na tokeny, za które z kolei może nabyć zabawki katalogu. Przy określonych warunkach Klient może wykupić zabawkę po preferencyjnej cenie. Dodatkowo, system rekomenduje daty zakończenia korzystania z zabawki ze względu na wiek dziecka i proponuje nowe zabawki z katalogu. Pomysł jest inkubowany w ramach projektu Platformy startowej dla nowych pomysłów Hub of Talents 2.